The Color Of The Night - Lauren Christy

The Color Of The Night - Lauren Christy

 享受动听音乐 关注Music Daily

歌手 Lauren Christy(劳伦·克莉丝汀)

专辑 Lauren Christy

发行时间: 1994-09-27

这首歌曲也是1994年同名美国电影《colour of night》的主题曲

【中英文对照歌词】

you and i moving in the dark

你和我 在这黑夜中漫步

bodies close but souls apart

身体紧靠 灵魂却已遥远 

shadowed smiles and secrets unrevealed

心事随笑容隐藏在暗影中

i need to know the way you feel

我需要知道你的真实感受

i'll give you everything i am

想要给你我拥有的所有 

and everything i want to be

和我未来的一切 

i'll put it in your hands

我愿将它们全部交予你

if you could open up to me oh

只要你能对我敞开心扉 哦

can't we ever get beyond this wall

然而 我们却再也无法穿过这道心墙

cause all i want is just once

其实 我想要的 只是像曾经一样

to see you in the light

看到你像站在阳光下 毫无隐藏

but you hide behind

你却偏偏隐藏自己

the color of the night

在夜色中 

i can't go on running from the past

我不能继续再沉浸在过往中了 

love has torn away this mask

爱已经随着这层面具消失殆尽 

and now like clouds like rain i'm drowning

如今 它成了迷蒙的烟雨

and i blame it all on you

我已然沉沦 还将一切归罪于你 

i'm lost god save me~~~

我迷失其中 上帝快救救我吧 

i'll give you everything i am

想要给你我拥有的所有 

and everything i want to be

和我未来的一切 

i'll put it in your hands

我愿将它们全部交予你

if you could open up to me oh

只要你能对我敞开心扉

can't we ever get beyond this wall

我们却永远无法再穿过这道心墙 

cause all i want is just once

其实我所要的 仅仅是曾经一样 

to see you in the light

看到你像站在阳光下 毫无隐藏

but you hide behind

你却偏偏隐藏自己

the color of the night

在夜色中 

oh~~~

god save me~~~

上帝快救救我吧 

everything i am

我所有的一切

and everything i want to be

我所有想要成为的

can't we ever get beyond this wall

我们却永远无法再穿过这道心墙 

cause all i want is just once

其实我所要的 仅仅是曾经一样 

forever and again

永生永世 

oh~~~

i'm wanting for you I'm standing in the light

我一直等待着你,就站在这阳光之下 

but you hide behind the color of the night

但你却偏偏隐藏自己在夜色中

oh~~~

please come out from the color of the night

恳请你从夜色中走出 


评论
© MUSIC DAILY/Powered by LOFTER